Friday, July 17, 2009

byebye rumah T_T

jam menunjukkan pkul 12.42 am.. spatotnye time ni aku da besiap2 utk tido.. sbb sok nk drive jaoh.. plg ke utp terchenta..terchenta ke? hakhak...

mslhnye brg pon xkemas lg.. dlm beg baju aku baru ade tudung sehelai.. ye sehelai saje.. lps 1jam kemas... kakak aku ckp, "ni je baru ade?"." yela tu je la yg ade..hehe"

dalam proses nk kemas la ni..carik barang 1 umah...tah mane2 tah lps 1 bulan lbih cuti.. brg pn sume da menghilangkan dri..haih~ pastu masuk bilik ngadap laptop la kejap..main fesbuk la kejap.. bace blog org la kjap..bile nk siap?huahua..sgt sedih nk tinggalkn rumah.. T_____T

nak kasik hepi2 sket punye crite..td kitorang g mkn luar..almaklum la adik ak br blk.. sian u die kene tutup.. so kami pon mkn la same2 kt black canyon..aku yg merekemen setelah dibelanje oleh ashah ari tu...hee..mule2 nk mkn kt windmill tp sgt mahal woo...pembaziran adalah amat tidak digalakkan..hehe

so ni la kami..

eh..memory card ade kt adik aku lak..
time rjin ni la die amek memory kad tu..

p/s: punye mls nk updet blog.. tp time2 kritikal ceni la gatal tgn nk updet...haih..
kla kne smbung peking barangg...aaaa malaasssnyeeeee..

2 comments:

  1. packing barang macam la kena angkat batu bata haih

    ReplyDelete
  2. haha tula mslhnye.. rs mcm kne angkt bata je tahap M.A.L.A.S tu

    ReplyDelete