Friday, February 26, 2010

giAn..

huahua siyesly ak gian skg ni..
tiap mlm kne ade..
klo x xleh tido...
kne pejam lame2 baru bleh tido..
haishh..
tulunn...

aku gian...

UBAT BATUK!

aritu selsema n batuk..
so aku mkn ubat batukk..
and kebetulan sejak mule keje ni ak susah tido mlm even krg tido.. tatau laa..
so sementara batuk sket2 ni aku telan je la ubat batuk...

tp..

mlm td aku carik ubat batuk da xde atas meja.. abah da bwk g melaka..(abah batuk gk) adeyy
"cene nk tido mlm nih..?"
along da bising2 suh ak jgn mkn dah ubat btuk..

so finally aku ttdo gk..
pkul 3 kot.. drpd kol 1 da redy2 nk tido tu..

macamanekah mau mengtasi mslh ni? ni kre cm da ketagih..aduiii

xkn kne mkn ubat tdo kot pasni..

2 comments:

  1. ish3 bahaye lah!nnt kalo ada raid kat nightclub tengok2 air kencing ko positif ubat batuk baru tau.hihi

    ReplyDelete
  2. ahaha jgn ar positip wei..haha klo kt niteclub slmt je..sbb x g ..haha klo kt opis abes ar

    haha okla skg da better sket..xmkn dh b4 tdo hehe

    ReplyDelete