Monday, August 30, 2010

depressed!

lately ni taktau la kenapa aku depressed.. actually bukan taktau..ade a few things jugak la..

1. -----
2. -------
3. ---------
4. ---

bila depressed mula la kan rasa nk nangis laa..tension..nk jerit..and macam2 lagi... walaupon aku ni konon2 mcm gangster..aku sebenarnye sgt sensitif..Tuhan saje yg tahu..

so, disebabkan kedepressan yg amat..aku pon megejas2 layout blog ni..tp dah malas nk sambung..
wat half way je..lantak laa..

iklan: tgh taip2..tibe2 bunyi meletup2..owh bunga api rupa nya! laa da pkul 12 mlm.. selamat hari merdeka malaysia!

ok sambung balik...aku ejas2 konon nak kasik ceria la sket.. CERIA TAK? kalo ckp xceria aku tendang! huahua..

sapa ade tips untuk mengubat hati yg lara? if u dont mind sharing..really appreciate it!

7 comments:

  1. sku igtkan ape...mickey mouse jugak..mmg xleh lari lah adik nih :P

    ps: tips mengubat hati yg lara?kuar ngan kawan2 je la yg aku tau.tu la masa aku ada xnak kuar ngan aku.ngahahha kena lagi

    ReplyDelete
  2. haha ;p bkn xnak tp bizi arh..ko pn bkn nye dtg umah ak.. kate da tau umah ak ktne..

    ReplyDelete
  3. p/s: haha mickey mouse mmpu menceriakn hatiku hakhak! ;p

    ReplyDelete
  4. ceria gile..mcm tadika pn ade dah ni..haha :P

    ReplyDelete
  5. eleh, aku dah pegi shah alam jauh2, ko la plak cari aku.ade ke patut :P

    ps:ko neh, dah ada boipren pon sebok nak ceriakn diri ngan boipren org lain.kesian minnie mouse

    ReplyDelete
  6. misya- haha aah mmg kali ni konsep dia ala2 tadika sket..td aku g bli baju katun2 hhaha

    key- haha ak pdulik ape..stakat minnie mouse tu..xheran..

    p/s:boipren? ape tu?hahahaha

    ReplyDelete
  7. ngape depress2 nie... meh g sopping meh

    ReplyDelete